close
تبلیغات در اینترنت
متن مصاحبه بین چیف پت و جوناس به فارسی
جمعه 24 آذر 1396
اخبار متن مصاحبه بين چيف پت و جوناس به فارسي  ,خبر متن مصاحبه بين چيف پت و جوناس به فارسي  ,دانلود جديد ترين اخبار متن مصاحبه بين چيف پت و جوناس به فارسي  ,اخبااخبار متن مصاحبه بين چيف پت و جوناس به فارسي  ,خبر متن مصاحبه بين چيف پت و جوناس به فارسي  ,دانلود جديد ترين اخبار متن مصاحبه بين چيف پت و جوناس به فارسي  ,اخبار جديد متن مصاحبه بين چيف پت و جوناس به فارسي  ,بهترين اخبار متن مصاحبه بين چيف پت و جوناس به فارسي  ,سايت اخبار متن مصاحبه بين چيف پت و جوناس به فارسي  ,خبر هاي متن مصاحبه بين چيف پت و جوناس به فارسي  ,اخبار جديد متن مصاحبه بين چيف پت و جوناس به فار
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,430
  • بازديد ديروز : 3,351
  • بازديد کل : 5,638,819
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
رزرو هتل مشهد

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
پلاستوفوم
مدل لباس مجلسی
باربيكيو ردیاب خودرو خرید اینترنتی کتاب
ثبت آژانس مسافرتی
متن مصاحبه بین چیف پت و جوناس به فارسی
  • تعداد بازديد : 380
  • متن مصاحبه بین چیف پت و جوناس به فارسی

    Jonas And ChiefPat

    امروز سوپرسل آپدیتی معرفی نکرد ولی یک فیلم منتشر کرد که به سوالات بازیکنان در مورد آپدیت جدید کلش آف کلنز و سردرگمی بازیکنان پاسخ داد ! این مصاحبه تلفنی بین "چیف پت" از کلشر های معروف و مجریان بازی کلش آف کلنز با یکی از اعضای توسعه دهنده بازی کلش آف کلنز بنام "جوناس"  انجام شد که ضمن اینکه این صوت مکالمه را برایتان در ادامه مطلب گذاشته ایم ، قسمت های مهم آن را برایتان ترجمه به فارسی کرده و برایتان درادامه مطلبگذاشته ایم ...

     

    همانطور که مطلعید معرفی آپدیت های بازی هر روز هیجان انگیزتر میشود و کلش آف کلنز در حال یک خانه تکانی اساسی است وجوناسیکی از کارمندان سوپرسل به سوالاتچیف پتجواب داد سوالاتی که در این سه روز گذشته ذهن خیلی از کلشرها را مشغول کرده بود و امیدواریم که تا اندازه ای این پاسخ ها ، شما را هم از سردرگمی بیرون بیاورد و برای دهکده تان برنامه ریزی بهتری بتوانید کنید :

    مکالمه تلفنی

    DOWNLOAD

    چیف پت :افراد زیادی سوالات زیادی راجب به تغییرات جدید بازی پرسیدند و مطمئنا سوال خیلی از بازیکنان (کلشرها) نیز هست ، ابتدا با این سوال شروع می کنیم که چرا تصمیم به این تغییرات گرفتید؟ چون در این سه سال این بازی یکی از بازیهای شماره یک و تاپ در دنیا بوده و کسی هم شکایت خاصی از نحوه بازی کردن نداشت و این تغییرات خیلی بازی را پیچیده کرده است بخصوص برای افرادی که این بازی را به صورت تفریحی و تفننی بازی می کنند .

    جوناس:در مورد پیچیده تر شدن بازی اگر چه موافق این هستم که مقدار زیادی اطلاعات هست که شاید برای شما روی کاغذ به نظر پیچیده باشد اما در حقیقت هدف اصلی ما ساده تر کردن بازی بوده است و اگر چه به صورت پیچیده و تکنیکی خیلی مواردی هست که در این چند روز گفته شده است  ولی در حقیقت وقتی که شما شروع به بازی جدید با آپدیت های جدید می کنید احتیاجی ندارید که به همه این اطلاعات منتشر شده فکر کنید البته ما تصمیم گرفتیم که واقعا نیاز به این هست که همه این اطلاعات را با جزییات بیشتر و فنی تر منتشر کنیم که بتوانیم بازخوردی ( نظرات و پیشنهادات ) از باریکنها بگیریم و بتوانیم شفاف تر و آگاهانه تر عمل نماییم کاری که همین الان هم دیدید که به محض اینکه شروع کردیم بر اساس بازخورد ( نظرات و پیشنهادات )  که داشتیم چند تا تغییر در همین ابتدای کار در آپدیت  انجام دادیم.
    اما مورد اینکه اصولا چرا این تغییرات را ما انجام دادیم ابتدا اجازه بدهید با یک مثال برایتان شرح بدهم و توضیحات بهتری بتوانم بدهم. شما فرض کنید که بازی کلش آف کلنز در بهترین حالت آن قرار داشته باشد بصورتی که همه بازیکن ها با بازی بتوانند ارتباطی برقرار کنند ، همه دهکده ها در بهترین حالت خودش باشد ، هر زمان که بخواهید بتوانید حمله کنید بتوانید هر ترکیب ارتش که دوست داشته باشید ، بسازیدو به تجربیات خود ادامه بدهید ، در همه جا Loot و منابع به اندازه کافی در دسترس باشد و همه بتوانند به راحتی  پیشرفت و ترقی کنند ، حالا با در نظر داشتن این موارد فرضی که گفته شد فکر کنید ما یک ساختمان جدید به بازی اضافه کنیم که داخل دهکده باشد و دوباره همه بازیکنان و کلشر ها به لوت و غارت و انتقام خود ادامه بدهند و مطمئنا همه از خود می پرسند پس علت اضافه کردن این ساختمان جدید چیست ؟ همه که داشتند از بازی لذت میبردند پس این ساختمان جدید اینجا به چه دردی می خورد؟
    حالا بیایید در نظر بگیرید که این ساختمان جدید الان وجود دارد و اسمش تاون هال هست!  و ما مدت های زیادی راجب به این قضیه فکر کردیم شاید خیلی بیشتر از یک سال ! و از بازیکنهای زیادی نظر خواستیم که ببینیم چه کار کنیم که بازی روند بهتری داشته باشد و آن را بهتر از قبل کنیم و حالا این آپدیت فقط یک آغازه برای درست کردن این بستر که هر بازیکن از بازی لذت ببرد در حالی که چالشها و اصول اولیه بازی را هم داشته باشد.

    چیف پت


    چیف پت:بیشتر بازیکنها به این معتقد هستند که بعد از آپدیت جدید دیگر بازی مثل قبل آن نخواهد بود و با از دست دادن امکان شیلد شدن به وسیله تاون هال بازی کلا تغییر پیدا میکند و  با توجه به تغییر نحوه شیلد جدید دیگر خیلی سخت خواهد بود که از مخزنهای لوت خود محافظت کنند به عنوان مثال شما یک تاون هال هشت را در نظر بگیرید که می خواهد یکی از نیروهایش را آپگرید کند ولی با این همه حمله که به دهکده وی می شود دیگر چگونه می تواند از لوت ها و منابع خود محافظت کند و آنها را جمع کند ؟

    جوناس:ابتدا باید بگویم که من کاملا متوجه این موضوع هستم که پیشرفت کردن با این تغییرات دیگر بسیار مشکل خواهد بود حالت  فارمینگ داخل بازی هنگامی بوجود آمد که همه بازیکنان خیالشان از بابت گرفتن شیلد بی دردسر راحت بود در حقیقت این شیلد راحت برای خیلی از بازیکنها تضمینی بود که لوت و منابع شان را از دست ندهند و البته ممکنه خیلی ها از این موضوع ناراحت یا عصبانی باشند که روش بازی کردنشان قرار است تغییر کند مخصوصا افرادی که به صورت تفریحی و وقت و بی وقت بازی میکنند.
    البته اجازه بدهید مقداری به این موضوع به صورت عملی نگاه کنیم همین الان تعداد زیادی هستند که این کار را انجام می دهند یعنی فارمینگ نمیکنند و از دست دادن لوت هایشان را مدیریت میکنند و در واقع این تغییرات هم که به نظر می آید زیاد نیست ولی چطور می شود که بعد از اینکه به دهکده شان حمله شد و اتک خوردن ، از دست دادن لوت را مدیریت نمود ؟ جواب ساده این است که وقتی به شما حمله شد ، شما نیز به دیگران حمله کنید و اتک بزنید! با این سیستم جدید شما میتونید تا سه بارحمله کنید بدون اینکه شیلدتان از بین برود در حقیقت حمله کردن در حالتی که شیلد هستید این امکان را به شما میدهد که نیروی بهتری بسازید و زمان لازم را هم برای اینکار داشته باشید ، قبلا بیشتر بازیکنها وقتی که در شیلد بودند حمله نمی کردند و زمانی که شیلد از بین میرفت شروع به حمله به دیگران میکردند ولی الان با تغییرات جدید بازی ، شما هر زمان که بخواهید می توانید حمله کنید بدون این که نگران از دست دادن لوت و شیلد باشید در واقع اتک زدن و اتک خوردن هر دو حالت قسمتی از بازی شده است.

    چیف پت:در مورد  Personal Break کمی به ما توضیح بدهید مخصوصا قسمتی که قرار شده هر سه ساعت یکبار به مدت شش دقیقه آفلاین شویم و ضمنا بصورتی توضیح دهید که یک بچه پنج ساله هم توضیحات شما را بفهمد !

    جوناس:حق با شماست این موضوع به نظر البته خیلی پیچیده بنظر می آید ولی قبلا هم گفتم که شما احتیاجی ندارید که به همه  این موارد تکنیکی و فنی فکر کنید وقتی که شما آفلاین می شوید دو حالت بوجود می آید که یا اتک میخورید یا اتک نمیخورید اگر اتک نخوردید که باز برمیگردید به بازی و میتوانید به اتک زدن و غارت کردن ادامه بدهید و پانزده دقیقه به Personal Break شما اضافه می شود و اگر اتک بخورید و سی درصد دهکده تان تخریب شود که شیلد می گیرید.

    چیف پت:میخواهم سوال دیگری مطرح کنم و آن هم این است که تا حالا فکر این را کردید که به کسانی که اتک میخورند و دفاع میکنند bonus (جایزه و پاداش) تعلق بگیرد ؟

     

    جوناس


    جوناس:این سوال خیلی خوبی است در ضمن ما تا الان به این موضوع نپرداخته بودیم و فکری نکرده بودیم چون خیلی از بازیکنان تاون هال خودشان را بیرون دهکده شان و در تیررس می گذاشتند و فکر کنید کسی که حمله می کند با پیاده کردن یک نیروی ساده داخل دهکده نابود کردن تاون هال و سپس خارج شدن از دهکده وی به آن شخص شیلد بدهد و این یک دفاع موفق حساب می شود در صورتی که این کار اصلا معقول بنظر نمی رسد و عادلانه نیست! ولی با این آپدیت جدید و در حالتی که همه اتکها و همه دفاعها به صورت اتک کامل و دفاع کامل خواهد بود می توانیم به این موضوع مطرح شده شما یعنی bonus (جایزه و پاداش) برای دفاع موفق از دهکده نیز فکر کنیم.

    چیف پت:سوال دیگر اینکه که با توجه به این موضوع که با این تغییرات جدید بیشتر اوقات دهکده مان توی شیلد هست آیا پیدا کردن حریف برای اتک زدن سخت نخواهد بود ؟

    جوناس:این سوال خیلی خوبی است و خوشحال هستم که افراد زیادی این سوال را پرسیدند! ما در سوپرسل معمولا آماری از بازی به بیرون نمی دهیم اما  آماری هست که من اینجا اعلام می کنم و آن هم این است که هر روز 80% اتکها زدن تاون هال ها است ! و این عدد نشان دهنده این است که خیلی ها این روش آسان را به عنوان روش اصلی بازی برگزیده اند حال با این تغییرات جدید امیدوار هستیم اتکهای بهتر و دفاعهای بهتر و بازی های بهتری را ببینیم.

    چیف پت:سوال بعدی که خیلی از کلشرها از من می پرسند این است که نظرت در مورد یک وار دوستانه چیه؟ به عنوان مثال من داخل کلنی که هستم یه درخواست به کلن دوستم بدهم و ازشون درخواست کنم با ما یه وار دوستانه بزنند ، نظرشما در مورد این چیست ؟

    جوناس:این سوال رو خیلی از افراد می پرسند اگر چه به نظرم این ایده خیلی خوبی است و ما توی تیم توسعه دهنده مان در مورد این موضوع صحبت کردیم ولی چیزی که وجود دارد پشت این مساله کلی مسائل تکنیکی نهفته هست که باید انجام شود ضمن این که اگر چه خیلی ها درخواست این موضوع را کردند ولی اکثر بازیکنان و کلش بازها حاضر نیستند که یک وار دوستانه بزنند ! بدون این که لوت و جایزه ای در کار باشد اکثر بازیکنها وار یی را دوست دارند که واقعی باشد به نظرم وقتی که زمانش برسد که ما بتوانیم تورنومنت وار را راه اندازی کنیم آن وقته که میتوانیم برنامه ریزی هم برای وار دوستانه داشته باشیم که با دعوت از یک کلن ، بخواهیم که با حریف ما در وار بشود !

    متنی که مطالعه نمودید خلاصه ایی بود از مصاحبهچیف پتوجوناسبا اندکی تغییر در رابطه با آپدیت های بازی و سوالات بیشمار بازیکنان ، قرار شده از شنبه نیز معرفی آپدیت ها ادامه پیدا کند که می توانید معرفی آپدیت ها را نیز در سایت ما طبق روال گذشته مطالعه نمایید.

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی