close
تبلیغات در اینترنت
مصاحبه: احیای سری Clock Tower
چهارشنبه 23 آبان 1397
مصاحبه: احیای سری Clock Tower مصاحبه: احیای سری Clock Tower مصاحبه: احیای سری Clock Tower مصاحبه: احیای سری Clock Tower مصاحبه: احیای سری Clock Tower cمصاحبه: ا
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 470
  • بازديد ديروز : 4,358
  • بازديد کل : 5,927,219
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
رزرو هتل مشهد

تبلیغات
مدل لباس 2018 مجلسی
مدل لباس مجلسی
نورولوژیست بهترین دکتر سردرد در تهران درمان بدون جراحی دیسک کمر درمان غیر جراحی دیسک کمر درب ضد سرقت دوربین مدار بسته آزمون آنلاین درسی خرید شال و روسری درب ضد سرقت دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس گیفت کارت طراحی سایت شیراز طراحی وب سایت ترجمه مقاله
ثبت آژانس مسافرتی
مصاحبه: احیای سری Clock Tower
  • تعداد بازديد : 285
  • مصاحبه: احیای سری Clock Tower

    از عرضه آخرین نسخه سری بازی Clock Tower بیش از یک دهه گذشته است، بازی اشاره و کلیکِ ترسناکی که به دلیل آنتاگونیست نمادینش یعنی Scissorman معروف شد. از اواخر دهه 90 میلادی کارگردان این سری آقای هیفومی کونو با پروژ ه های دیگری مانند Steel Battalion و بازی های آرکید کپکام مشغول بوده است، اما او هم اکنون مجددا به ژانر ترسناک بازگشته است. او از لحاظ فنی نسخه جدیدی از کلاک تاور را نخواهد ساخت، بلکه در حال ساخت ادامه ای معنوی (غیر رسمی) برای این سری است که کارنامه او را تعریف می کند.

    آقای کونو با Project Scissors که قرار است برای PS Vita , IOS  و Android عرضه شود در حال احیای احساسات منحصر به فرد خود نسبت به ترس است. او و استدیو اش به طراح خلاق موجودات سایلنت هیل آقای  ماساهیرو ایتو و کارگردان فیلم Ju-on آقای تاکاشی شیمیزو ملحق شده اند. به غیر از تیزر لایو اکشن بازی اطلاعات زیادی در مورد بازی در اختیار نداریم، اما اخیرا فرصتی بدست آوردیم که هم با آقای کونو و هم شیمیزو صحبتی داشته باشیم که با استفاده از صحبت هایشان می توانیم تا حدی انتظاراتمان را از بازی تعیین کنیم.

    گیم اسپات: چه چیزی شما را تشویق کرد که به ژانر ترس برگردید و در قالب و روح سری کلاک تاور بازی جدیدی بسازید ؟

    کونو: من مدت زیادی بود میخواستم بازی ترسناکی بسازم که ادامه ای معنوی برای سری کلاک تاور باشد.  اما میخواستم مطمئن شوم که درکنار مکانیسم های جدید معنی دار، هسته ایده تعقیب و گریز و مخفی کاری بازی دست نخورده باقی بماند. این آسان است اگر بخواهیم سیستم مبارزه را به عنوان یک المان جدید در بازی قرار دهیم، اما این اقدام قطعا ایده اصلی را که کل سری برای آن تلاش کرده را خراب می کند و باعث خلق یک بازی ترسناک مانند دیگر بازی های ترسناک می شود.هم اکنون  بسیاری از بازی های ترسناک تماشایی دیگری مانند آن وجود دارد و من احتیاجی نمی بینم که مشابه آن را مجددا بسازم.

    پس یک روز یک ایده عالی که تمام شرایطی که من در بازی هایم خواستارم را داشت به ذهنم آمد. به محض این اتفاق سرانجام توانستم پروژه را آغاز کنم.

    گیم اسپات: چگونه Project Scissors پس زمینه و مسیر سری کلاک تاور را می خواهد شبیه سازی کند ؟

    کونو: هسته اصلی مکانیک تعقیب و گریز  مخفی کاری و پایان های مختلف ایده هایی است که ما از  بازی اصلی گرفته ایم. هرچند به نمایش کشیدن این ایده ها به شکل مدرن تری خواهد بود. به طور مثال، حالا ما می توانیم کار هایی را انجام دهیم که در زمان ساخت بازی اصلی دشوار بود، مانند قرار دادن دوربین در کُمدی که بازیکن در آن پنهان می شود به منظور اینکه بتوان به آرامی از میان شکاف زیرچشمی نگاه کرد و صحنه را بررسی کرد و لحظات واقعا پر تنشی را خلق کرد. هنگامی که شما به کلاک تاور به عنوان سری اتفاقاتی نگاه می کنید که توسط اشاره کلیک رخ می دادند، قطعا این خوب است که بتوان آن رویداد ها را به شیوه ای با گرافیک تر به تصویر کشید.

    2705240-8858812098-Scree

    نسخه اول کلاک تاور برای کنسول Super Famicom در سال 1995 در ژاپن عرضه شد

    گیم اسپات: آیا Scissorsدر این بازی اشاره به شخصیتی دارد که در بازی حضور خواهد داشت، یا صرفا یک نشان موضوعی برای عنوان بازی است ؟ 

    کونو: بله قطعا به تجهیزات مهمی از شخص خاصی تعلق دارد که در بازی حضور خواهد داشت. شما باید این موضوع  را در ذهنتان نگه دارید که این بازی یک ادامه رسمی برای لاک تاور نیست بنابراین ما سلاح های دیگری را هم برای جایگزین قیچی (Scissors) در نظر گرفته ایم، اما از نظر اینکه قیچی چقدر می تواند بر افکار مردم تاثیر بگذارد ما نتوانستیم چیز دیگری را برای القای چنین ترس جایگزین قیچی کنیم.

    برای لحظاتی به این موضوع فکر کنید: یک قیچی بزرگ اعضای بدن شما را در تنگنا قرار می دهد و شما احساس درد می کنید. زمانی که احساس می کنید فشار بیشتر می شود تیغه های زنگ زده و کندِ قیچی با صدایی گوش خراش شروع به بریدن اعضای بدن شما می کنند و به آرامی در بدن شما فرو می روند. راه آهسته و وحشتناکی است، نوعی که در آن شما برای یک مرگ سریع  التماس خواهید کرد. اینطور فکر نمی کنید ؟

    گیم اسپات: در مقایسه با کلاک تاور، چه نوع تغییراتی در گیم پلی را می توانیم انتظار داشته باشیم؟

    کونو: ما مکانیک های خاصی را هم به فرار و گریز و هم به مخفی کاری اضافه خواهیم کرد که واقعا شدت تنش بازی را اضافه خواهد کرد. شما حتی اگر در یک راهرو در حال فرار هستید باید به  قدم گذاشتنتان هم فکر کنید. گرچه ما باید به ریتم مناسبی دست پیدا کنیم، اما از قبلا شروع به تست کردن آنها کردیم. ما همچنین مانند کلاک تاور اوریجنیال استراتژی های خاصی را که به شما اجازه فرار می دهد را در بازی گنجانده ایم، اما آنها را محدود کرده ایم بنابراین اینبار شما فقط می توانید دفعات محدودی ازآنها استفاده کنید. این اقدامات وقتی که بازیکن برای بقا تلاش می کند یک تجربه ترسناک تر و سخت تری را برای او به ارمغان می آورد. شاخه هایی که منجر به پایان های مختلف بازی می شود اینبار پیچیده تر شده اند که من فکر می کنم بازی را به طور کلی رضایت بخش تر می کند. درحالی که ما شاخه ها پیچیده تر شده اند، اما ما سیستم پشتیبانی را طراحی کرده ایم که بازیکن را در طول بازی راهنمایی می کند.

    گیم اسپات: ساخت بازی ترسناک برای دستگاه های قابل حمل چه چالش هایی دارد؟

    کونو: صفحه کوچک دستگاه های قابل حمل می تواند به طور کلی بر روی تاثیرگذاری بازی اثر بگذارد، و به نوبه ی خود می تواند ترسی را که شما خلق می کنید کاهش دهد. این یک مشکل نرم افزاری/سخت افزاری است، بنابراین شاید پیدا کردن یک راه حل برای آن مشکل باشد.  من به طور جدی به این موضوع فکر کردم و  بعد از دیدن واکنش مثبت و عجیب هواداران نسبت به رونمایی بازی به دنبال راهی هستم که بازی را بر روی سخت افزار های قوی تر توسعه دهم.

    2705247-clocktower (1)

    کلاک تاور در سال 1997 در آمریکای شمالی برای PlayStation منتشر شد

    گیم اسپات: به طور کلی نظرتان در مورد بازی های ترسناک مدرن چیست ؟ 

    کونو: اگر ما می خواهیم یک بازی ترسناک جدید بسازیم، بیایید چیزی بسازیم که در گذشته به ما پیشنهاد نشده” این طرز فکر من است در مقابل اینکه “بیاید یک بازی زامبی محور دیگر بسازیم بدلیل اینکه زامبی ها هم اکنون محبوب هستند”. در کل در  ژانر ترس همیشه بر روی ایده های جدید باز بوده است.

    شیمیزو: من با بازی ها زیاد آشنایی ندارم، اما واقعا دوست دارم که این بازی همراه با پس زمینه ای اجتماعی  وسوسه کننده  به نوعی از مرز های نسلی عبور کند. واقعا امیدوارم بتوانیم بازی خلق کنیم که جدا از محدودیت های سنی و جنسی همه را جذب کنیم.

    گیم اسپات: چگونه ماساهیرو ایتو و تاکاشی شیمیزو در این پروژه مشارکت کردند ؟

    کونو: استعداد هایی که من برای این پروژه دعوت کردم فقط به این دلیل نیست که آنها معرفو هستند، بلکه به این خاطر است که من از جنبه خلاقیت به آنها ایمان دارم. آقای ایتو که برای خلق شخصیت های بزرگی مانند “کله هرمی” و “پرستار کله حبابی” در سایلنت هیل شهرت دارد و قطعا هنرمند و طراح  برزگی است.  گرچه من وقتی که او را به همگاری دعوت کردم ذره ای از این نگران بودم که سبک غیرواقعی و جهان دیگری بودن سایلنت هیل ر در آثارش با خودش انتقال دهد، بعد از صحبت کردن با یکدیگر او قبول کرد که سبک طراحی اش را با مسیر کلاک تاور تطبیق دهد و سپس مطمئن شدم که میتوانم بهعنوان عضوی از تیم توسعه بر روی او حساب باز کنم.

    شیمیزو: باید بگویم که من آقای کونو را به عنوان دوستی میشناسم که هم برای بازی ها و هم برای فیلم نویسندگی می کند. من حیقیتا احساس خوبی نسبت به کار کردن بر روی یک بازی ترسناک که بر روی قتل های فیزیکی تمرکز دارد نداشتم بنابراین در ابتدا قصد داشتم پیشنهاد همکاری را رد کنم، اما بعد از اینکه به من گفته شد که او چگونه می خواهد مشخصه ترس روانی درونگرا  در بازی بگنجاند احساس کردم که ممکن است بتوانم به او کمک کنم و تصمیم به همکاری گرفتم.

    گیم اسپات: آنها چگونه چشم اندازی نسبت به یک بازی کلاک تاور مانند دارند؟

    کونو: نتنها آنها کمک کرده اند که یک جهان شگفت انگیز بر اساس چیزی که پیش بینی می کردم خلق کنیم، بلکه ایده های وسوسه کننده ای را هم پیشنهاد می دادند که به شکلی دهی جهان بازی کمک می کرد. درست است که آقای شیمیزو اساسا با مدیوم متفاوتی کار می کند اما در این شکی نیست که ژانر ترس را به طرز عمیقی درک می کند، و من قطعا نظرات زیادی را دریافت می کنم. هنگامی که او در مورد اینکه ‘ترس’ باید چگونه باشد صحبت می کند، به سختی اختلاف نظری بین ما دیده می شود

    گیم اسپات: آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کشتی که در آن قتل های بازی اتفاق می افتد به ما بدهید؟

    کونو: جواب این سوال دشوار است. من نمی خواهم اطلاعاتی را بدهم که لذت تجربه بازی کردن این عنوان را کاهش دهد، بنابراین از گفتن جزئیات خودداری میکنم. اما جلو می روم و این را به شما می گویم که تمام قتل های بازی وحشیانه خواهد بود، و یک شخصیت خشن و بی رحم پشت تمام این قضایا است. البته ممکن است المان های مرموزی در بازی وجود داشته باشد که بعضی از مخاطبان را از خود دور کند. در حال حاضر مشخص نیست که تا چه حد محتویات بازی را می تواییم بسازیم، این بیشترین چیزی است که در حال حاضر می توانم بگویم.

    گیم اسپات: اگر این بازی موفق شود، آیا قصد دارید آن را گسترش دهید؟

    کونو: از آنجایی که ما موفق شده ایم در ساخت این بازی آقای شیمیزو را در اختیار داشته باشیم، دوست دارم بگویم تتنها قصد داریم به عنوان بازی آن را ادامه دهیم، بلکه شاید به عنوان فیلم نیز آن را بسیازیم. ما بر اساس ایده های من در حال ساخت بازی هستیم، اما به عنوان هوادار ژانر ترس علاقه دارم ببینم که آقای شیمیزو چه نوع فیلمی را می تواند از بازی بسازد.

    2705252-6829870595-Clock

    کلاک تاور 3 آخرین نسخه عرضه شده این سری است که توسط کپکام و سان سافت در سال 2003 انتشار یافت

    گیم اسپات:  در حال حاضر وضیعت ای پی کلاک تاور چگونه است؟ آیا هنوز متعلق به کپکام است؟ اگر اینطور است ایا با توجه به ساخت این بازی با آنها صحبت کرده اید؟

    کونو: حقوق سری کلاک تاور هم اکنون متلق به کپکام و سان سافت می باشد. گرچه بازی ما ادامه اس رسمی برای کلاک تاور نیست، اما قصد ساخت محصولی را دارم که به روح سری کلاک تاور ارتباط دارد. من با کپکام و سان سافت در مورد این پروژه وارد مذارکره شدم و آنها به من این اجازه را دادند که از عنوان “ادامه معنوی برای کلاک تاور” استفاده کنم که از این بابت نمی توانم به اندازه کافی از آنها تشکر کنم.

    آیا می توانید به ما بگویید در آینده چه افراد با استعداد معروف دیگری برای ساخت این بازی به تیم شما ملحق خواهند شد؟

    کونو: در واقع … آقای نوبوکو تودا که به طور جهانی برای آهنگسازی عناوینی مانند سری Halo و  Metal Gear Solid شناخته شده است به تیم ما خواهد پیوست. من بسیار منتظرم که موزیک هایی که او برای بازی ما میسازد را بشنوم.

    همچنین ما قصد داریم با آوردن افراد حرفه ای دیگری به تیم ساخت بازی همه را متعجب کنیم. اگر یک سرنخ می خواهید، نگاهی به آثار قبلی من داشته باشید.

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.
  • اين نظر توسط نظری در تاريخ 1393/8/23 و 1:01 دقيقه ارسال شده است

    سایت خوبی داری اگه وقت کردی به من هم سر بزن.



    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی